ET 55
  • ET 55 er magen til ET 25 i udformning
  • Den eneste forskel er gearingen, således at ET 55 kan køre på stejle strækninger

  • ET_55-1
  • Blev bygget både som to-leddet og som tre-leddet.


  • ET_55-2


  • Moderniseret; bl.a. ny front

  • ET_55-3


  • Computerlitrering (især på front)

  • ET 25

  • ET_25-1
  • Blev bygget både som to-leddet og som tre-leddet.


  • ET_25-2


  • Moderniseret; bl.a. ny front

  • ET_25-3


  • Computerlitrering (især på front)

  • ET 56
  • ET 56 = 456 1..-. = Motorvogn med styrekabine og pantograf
  • EM 56 = 856 0..-. = Midtervogn
  • ET 56 = 456 4..-. = Motorvogn med styrekabine og pantograf

  • ET_56-1



  • ET_56-2



  • ET_56-3



  • ET_56-4
  • Kun 456 106 blev omlakeret til blå-beige.


  • ET_56-5
  • Kun 456 106 blev omlakeret til blå-beige.


  • ET 30

  • ET_30-1



  • ET_30-2



  • ET_30-3



  • ET_30-4



  • ET_30-5



  • 427

  • 427-1



  • 427-2



  • 427-3



  • 420
  • Konciperet specielt til S-tog
  • Først bygget til München S-Bahn (blå), Stuttgart S-Bahn (orange) og Frankfurt S-Bahn (orange)

  • 420-1
  • Denne orange farve blev "enheds"-farve


  • 420-2
  • Denne farve blev valgt specifikt til München


  • 420-3
  • Denne farve skulle have været på togene til Stuttgart og Frankfurt, men man valgte "enhed"-orange.


  • 420-4
  • Denne farve skulle have været på togene til Stuttgart og Frankfurt, men man valgte "enhed"-orange.


  • 420-5



  • 420-6



  • 403

  • 403-1



  • 403-2
  • Speciel bemaling (Lufthansa)
  • Toget var beregnet til flypassagerer, og toget kørte imellem Frankfurt lufthavn og Düsseldorf lufthavn.


  • ICE (401)

  • 401_ICE-01



  • 401_ICE-02




  • DHTML Menu By Milonic JavaScript